Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003 19:45:40 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Jeg tror ikke jeg forstår meningen med ovenstående afsnit?

Jag mener at metadiskussionen om eventuelle holdninger er meningslös så
länge der ikke findes konkrete forslag på holdninger i konkrete
it-politiske spörgsmål. Har du nogle ideer?

> Jeg ved ikke hvad det betyder "hvis jag tar til Bryssel och blir valgt
> ind". Kan du uddybe?

Jag åker antagligtvis till EuroLinux//FFIIs konference, de Grönnes
Hearing og AELs Manifestation i Bryssel 7-8 maj:

http://swpat.ffii.org/events/2003/europarl/05/
http://www.greens-efa.org/en/agenda/detail.php?id=998
http://wiki.ael.be/index.php/ManifAgainstSoftwarePatents

Jag har stillt op til valg til bestyrelsen den 4 maj:
http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-05-04/

//Erik