Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003, Erik Josefsson wrote:

> suk.
>
> Kan du venligst komme med nogle (eller en endeste) it politisk holdning
> det ville være realistisk SSLUG ville tillægge sig så blir det lidt
> nemmere for dem som blir valgt at lave noget som ikke træde mere end et
> par stykker af dine tår?

Jeg tror ikke jeg forstår meningen med ovenstående afsnit?

> Og personligt undrer jag hvad du syns jag skal göre for sslug hvis jag
> tar til Bryssel och blir valgt ind. För tillfället är de to separate og
> uafhängige sager. Nogle ideer?

Jeg ved ikke hvad det betyder "hvis jag tar til Bryssel och blir valgt
ind". Kan du uddybe?

Mads

Pretty cool, the kind of power information technology puts in our hands
these days.
    - Securityfocus on probing 36000000 hosts for known problems in 3 weeks