Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

On Sat, 3 May 2003, Stig Flensted wrote:

> det er almindelig praksis i foreninger her i landet, at folk, som ikke kan
> stilles tilfredse af andre, må smøge ærmene op selv, og ikke bare
> mistænkelig-
> gøre alt og alle ved at opkaste luftige konspirationsteorier.

Jeg har stort set altid oplevet at folk der stillede op til tillidsposter
blev præsenteret i f.eks. medlemsbladet. Lige fra min svømmeklub som barn
til det politiske parti jeg er medlem af.

Mads

The Microsoft Dictionary

           standards: The way Microsoft does something. However if you do it
                      the same way we will sue you.