Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003 19:34:24 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Kan du komme med en eneste it politisk holdning det ville være
> realistisk SSLUG ville tillægge sig, som samtidig kunne træde mere end
> et par stykker over tæerne?

suk.

Kan du venligst komme med nogle (eller en endeste) it politisk holdning
det ville være realistisk SSLUG ville tillægge sig så blir det lidt
nemmere for dem som blir valgt at lave noget som ikke træde mere end et
par stykker af dine tår?

Og personligt undrer jag hvad du syns jag skal göre for sslug hvis jag
tar til Bryssel och blir valgt ind. För tillfället är de to separate og
uafhängige sager. Nogle ideer?

//Erik