Re: [FORENING] Hvorfor jeg stiller op til SSLUG's bestyrelse, oghvad jeg vil

On Sat, 3 May 2003, Henrik Størner wrote:

> Efter at Gitte, Jacob, Peter og Erik forlod bestyrelsen i januar, har
> jeg så stadig kunnet følge med i hvorledes de tilbageværende
> bestyrelsesmedlemmer tacklede debatten her på sslug-forening. Det var
> ikke altid lige sjovt at være tilskuer til - og det overbeviste i al
> fald mig om, at det var nødvendigt med en ny bestyrelse som bedre var
> i overensstemmelse med de principper, som jeg føler er de rigtige for
> SSLUG's bestyrelse: Tillid, åbenhed, og respekt for medlemmernes
> meninger.

Ovenstående rejser det interessante spørgsmål hvordan disse "observatører"
til bestyrelseslisten vælges.

Henrik sviner her faktisk de tilbageværende bestyrelsesmedlemmer til,
fuldkommen uden at være specifik, og med en meget ringe mulighed for Anne,
Niels, Martin og Klavs for at forsvare sig. Det finder jeg egentlig
betænkeligt - uden at det har noget med Henrik at gøre iøvrigt.

Mads

Linux supports the notion of a command line or a shell for the same reason
that only children read books with only pictures in them. Language, be it
English or something else, is the only tool flexible enough to accomplish a
sufficiently broad range of tasks.
                                     - Bill Garrett