Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Men jeg synes ikke SSLUG skal ikke have et IT-politisk program som
> sådan. Vi vil for nemt kunne komme til at træde medlemmer med en anden
> opfattelse over tæerne.

Kan du komme med en eneste it politisk holdning det ville være realistisk
SSLUG ville tillægge sig, som samtidig kunne træde mere end et par stykker
over tæerne?

Mads

The infamous Melissa virus, Explore.zip, VBS/Bubbleboy, X97M/Papa, ILOVEYOU
and MORELOVE viruses all used the Outlook address book to spread themselves.