Re: [FORENING] Valgkamp ---- IT-politisk profil?

On 3 May 2003, Peter Toft wrote:

> Se bla
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_04/msg00269.html.utf8

Det du henviser til må være:

---
Jeg kan se at vi kommer på den IT-politiske side til at lave en fortsat
indsats de kommende par år - det er klart ikke sådan at Open Source
passer ind i gængs lovgivning - nærmest tværtimod hvis vi spørger
medie-industrien... Vi kommer til at samarbejde med andre grupper for at
få tilstrækkelig kraft - jeg tror ikke på SSLUG alene kan vinde alle
slag, men jeg tror vi kan komme langt sammen!
---

Måske kunne du komme med et lidt klarere svar - måske hvor stærk du mener
at profilen skal være?

Mads

The Microsoft Dictionary

           multi-platform: Works with both Windows NT Workstation and
                           Windows 2000 Professional.