Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

Peter Makholm <sslug@sslug> writes:

> Valgtaler burde være unødvendige. Folk på stemme ud fra det arbejde de
> opstillede lægger i foreningen og hvad de står for.

Det til skal så siges at da jeg stillede op for halvandet år siden var
jeg stort set den eneste der skrev andet på listerne end en kort
lakonisk bemærkning om at jeg stillede op.

For et halvt år siden kom jeg også med en række tanker om
bestyrelsesarbejdet i forbindelse med valget. Og her var vi flere der
gjorde det og de opstillede var mere spredte i deres tydelige
holdninger end både før og nu.

Men basalt set er der ikke tradition for en lang valgkamp i sslug.

Det er der i øvrigt heller ikke i mange andre foreninger jeg kender
til.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice