Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

At levne plads til mindretalssynspunkter og deres repræsentation er ikke "tolerant" i mine øjne, men en forudsætning for et aktivt demokrati.

Hvor er det jeg skriver at jeg vil have total enighed? Hvis jeg har skrevet det vil jeg gerne rette op på det.

Det mener jeg du har udtrykt flere gange. Måske ikke ordret.

Selvfølgelig kan 6+2 mennesker ikke altid være 100% enige.

Det er nyt for dig at skrive det - det er du begyndt på, efter min opfattelse, inden for de sidste 14 dage.

Jeg synes ikke det er nyt. Hvor er det jeg har skrevet at bestyresen altid skal være 100% enige?

Du har retorisk vendt 100% på et par dage - det er ikke troværdigt i mine øjne. Slet ikke. At skrive en valgpræsentation der er i dimentral modsætning til det du iøvrigt har udtrykt over det sidste halve år er i bedste fald useriøst, i værste fald decideret uvederhæftigt.

Nix. Jeg vil have ro i SSLUG nu. Ellers dør SSLUG.

Jeg tror gerne du vil have ro. Det er måden du vil have ro på jeg ikke er enig i. Kanøfling af mindretalssynspunkter og en romantiseret forestiling om tilbage-til-de-gode-gamle-dage-på-dtu får mine alarmklokker til at ringe.

Og hvor skrev jeg så det?

Jeg vil være medlem af en LUG, hvor jeg ikke har en grum fornemmelse af at mit medlemsskab bliver brugt til at drive en personlig kæphest frem.

Igen mistæneliggør du andres motiver.

Jeg har spurt. Jeg fik ikke svar. Andre har spurgt. De fik ikke svar.

Jeg vil ikke have at manglende kommunikation bliver kaldt uenighed.

Og jeg vil ikke have at man påstår at en bestyrelse ikke kan foretage sig noget, fordi et enkelt medlem måske ikke er tilgængelig i en periode.

Det er der heller ikke nogen der har gjort.

/kristian