Re: [FORENING] Reelt valg og medlems demokrati?

"Kurt Frederiksen" <sslug@sslug> wrote in message
> Der har efter min mening været en sørgelig mangel på debat omkring de
> forestående valg. At kandidaterne i mange tilfælde ikke har følt at
> det var nødvendigt at udsende "valgprogrammer" finder jeg stærkt
> kredisabelt.
>
> Bestyrelsen skal varetage interesserne for omkring 6000 medlemmer,
> sekstusinde medlemmer! Og så finder man det ikke nødvendigt at
> fortælle om hvem man er og hvilket grundlag man stiller op?

med den indstilling du lægger for dagen er det mig en gåde,hvorfor du ikke
selv stiller op. og inden propertionerne helt skrider så må man husker at af
6000 medlemmer stemmer ca. 30 (0,5%). hvis man virkelig vil have et
repræsentativt demokrati må bestyrelsen se at få lettet sig og indfører et
emailbaseret stemmesystem, så man med en højere stemmedeltagelse kan
få et sandt billede af hvad de 6000 medlemmer, som så mange har travlt
med at tage patent på, egentlig mener.

mvh
stig