Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sat, 3 May 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Hvor er det jeg skriver at jeg vil have total enighed?
> Hvis jeg har skrevet det vil jeg gerne rette op på det.

Det mener jeg du har udtrykt flere gange. Måske ikke ordret.

> Selvfølgelig kan 6+2 mennesker ikke altid være 100% enige.

Det er nyt for dig at skrive det - det er du begyndt på, efter min
opfattelse, inden for de sidste 14 dage.

> Nix.
> Jeg vil have ro i SSLUG nu. Ellers dør SSLUG.

Jeg tror gerne du vil have ro. Det er måden du vil have ro på jeg ikke er
enig i. Kanøfling af mindretalssynspunkter og en romantiseret forestiling
om tilbage-til-de-gode-gamle-dage-på-dtu får mine alarmklokker til at
ringe.

> Jeg vil være medlem af en LUG, hvor jeg ikke har en grum fornemmelse af
> at mit medlemsskab bliver brugt til at drive en personlig kæphest frem.

Igen mistæneliggør du andres motiver.

> Jeg vil ikke have at manglende kommunikation bliver kaldt uenighed.

Og jeg vil ikke have at man påstår at en bestyrelse ikke kan foretage sig
noget, fordi et enkelt medlem måske ikke er tilgængelig i en periode.

Mads

I do not believe in the creed professed by the Jewish church, by the Roman
church, by the Greek church, by the Protestant church, nor by any church
that I know of. My own mind is my church.
                                     - Thomas Paine (The Age of Reason)