Re: [FORENING] Status for www.sslug.dk

Frank Damgaard <sslug@sslug> writes:

> Måske lidt overkill. IDE-raid vil ikke være sjovt på en
> multiusermaskine som sslug, og SCSI-raid er vist en hel del dyrere?

Det er bestemt heller ikke IDE-diske jeg snakker om - men OK... jeg er
godt klar over, at det er svært at stille krav til sponsorer, især når
det haster. Alligevel er det måske et (realistisk) mål at bevæge sig
imod? Lad os skrive en ønskeeddel, hvis den ikke allerede
findes. Trafikken og vigtigheden af SSLUGs maskiner bliver ikke mindre
fremover. ;-)

> Ja, det er Hitachi nu.  Jeg mener dog ikke at jeg har hørt om
> generelle problemer med de "gamle" IBM SCSI diske.

Nej, jeg mener også det var enkelte IDE-diske, men jeg ved det ikke.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: sslug@sslug