Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Sat, 3 May 2003, Peter Makholm wrote:

> Jeg tror aldrig du har hørt mig argumenterer for 100% enighed.

Det synes jeg absolut jeg har hørt dig udtrykke. Jeg mener du har ret
præcist skrevet at du ikke kunne acceptere at bestyrelsen sluttede op om
noget du ikke var 100% enig i.

> 100%
> tillid er noget helt andet og det kunne ikke opnås i den tidligere
> bestyrelse blandt andet fordi at Anne i et halvt år havde gået med en
> dyb uudtalt mistillid uden synlig interesse i at gøre noget ved den.
>
> Der har i den tidligere bestyrelse (både den for 2002 og 2003) være
> fuld mulighed for at udtrykke mindretalssysnpunkter hvis man ikke bare
> klappede i og nægtede at deltage i et arbejde der gik en imod.

Som da I forlod den gamle bestyrelse? Opfatter du selv det som en
fornuftig varetagelse af dit mandat?

> Enighed er ikke nødvendigvis godt i en bestyrelse, men absolut tillid
> er en basal nødvendighed. Uden tillid kan der ikke blive noget
> egentligt samarbejde højst en gensidig ingoreren hinanden.

Vrøvl. Man behøver absolut ikke 100% tillid til hinanden for at
samarbejde.

Mads

Perhaps only a monopolist like Microsoft could get away with selling worse
products each generation -- products focused so narrowly on the least-
technical member of the consumer base that they necessarily sacrifice technical
excellence.
                                     - www.os2hq.com