Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> I bund og grund opfatter jeg din (og andres, f.eks. Gitte og Peter
> Makholms) holdning til "total enighed" som en holdning der ikke levner
> plads til mindretalssynspunkter _eller_ deres repræsentation. Jeg synes
> det er ret tydeligt fra det I/de har sagt og gjort.

Jeg tror aldrig du har hørt mig argumenterer for 100% enighed.  100%
tillid er noget helt andet og det kunne ikke opnås i den tidligere
bestyrelse blandt andet fordi at Anne i et halvt år havde gået med en
dyb uudtalt mistillid uden synlig interesse i at gøre noget ved den.

Der har i den tidligere bestyrelse (både den for 2002 og 2003) være
fuld mulighed for at udtrykke mindretalssysnpunkter hvis man ikke bare
klappede i og nægtede at deltage i et arbejde der gik en imod.

Enighed er ikke nødvendigvis godt i en bestyrelse, men absolut tillid
er en basal nødvendighed. Uden tillid kan der ikke blive noget
egentligt samarbejde højst en gensidig ingoreren hinanden.

--
 Peter Makholm     |  Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
 sslug@sslug |                            pants and slide on the ice