Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Mads Bondo Dydensborg wrote:
On Wed, 30 Apr 2003, Kristian Vilmann wrote:

Hvis I ikke alle 8 skulle blive valgt - hvis der skulle blive valgt nogen I ikke kan lide, så kan nogen af jer, f.eks. 3 stykker trække jer, og derefter svine de tilbageværende til i en periode og så lave et mistillidsvotum til dem.

Ja. Hvis du vil udtrykke det sådan. Der er ingen lov mod at nogle opfører sig som du beskriver her.

Det har selvklart ikke meget med demokrati at gøre,

Jo. Det synes jeg nu det har.

Og der skilles vi nok, Kristian. Ligesom jeg egentlig aldrig gad forklare
nogen hvorfor det var et problem at den gamle bestyrelse var
"observatører" (_og_ blandede sig) i hvordan den nye bestyrelse skulle
konstitueres, så gider jeg faktisk ikke forsøge at forklare dig hvorfor
det der foregår nu er et problem for demokratiet (i SSLUG). Hvis du ikke
selv er klar over det, så kommer du nok aldrig til at forstå det.

Spørgmålet er vel nok hvem der ikke forstår hvad.
Men nej, jeg forstår nok aldrig din udlægning hvis ikke du vil forklare mig det.
Umiddebart vil jeg nok bare mene at din tolerancetærskel i visse henseeender er højere end min.

Du skriver noget andet, men mellem linierne er din dagsorden klar; det
handler om at SSLUG skal have en bestyrelse hvor uenighed ikke må findes
(ligesom i de goe-gamle-dage-på-dtu), hvor mindretalssynspunkterne ikke må
være repræsenteret og hvor man kan have det sjovt mens man klapper
hinanden på ryggen i lykkelig enighed. Og, du er klar til at gentage
farcen fra foråret om nødvendigt for at nå det mål. Øv siger jeg bare.

Du må have et højst besynderligt mail-program.

Iøvrigt skulle jeg mene at jeg for et par dage siden skrev noget i retning af at jeg nok ikke gider være den der råber højt igen.
Læste du det? Eller stod der noget andet i den udgave du fik?

/kristian