Re: [FORENING] Status for www.sslug.dk

On Fri, May 02, 2003 at 20:40:52 +0200, Janus Sandsgaard wrote:

> Måske SSLUG skulle apellere om at få noget raid?

Måske lidt overkill. IDE-raid vil ikke være sjovt på en
multiusermaskine som sslug, og SCSI-raid er vist en hel del dyrere?

> Jeg troede at det dér med at IBMs diske døde var et forbigående
> fænomen for enkelte modeller? IBM har vist solgt disk-divisionen fra
> til Hitachi (eller noget).

Ja, det er Hitachi nu.
Jeg mener dog ikke at jeg har hørt om generelle problemer med de "gamle"
IBM SCSI diske.

Ellers kan 36GB SCSI diske kan fås relativt billigt i dag,
så det behøver ikke at blive så dyrt at sponsorere.
(man skal blot huske at få dem der passer med den gamle SCSI connector
 som passer med controlleren!)

PS.
Heldigvis ser UNIC's backupsystem ud til at fungere :)

--
mvh Frank Damgaard  |