Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Fri, 2 May 2003, Carsten Svaneborg wrote:

> Bestyrelsen BØR vælges af medlemmerne med det
> formål at fremme SSLUGs interesser.
>
> Det er bestyrelsesmedlemmernes PLIGT at samarbejde.

Det er meget smukt skrevet - også resten som jeg 100% kan tilslutte mig.

Mads

THE COURT:  I'm delighted, Doctor, that this is plain English to someone.

  - From DeCSS trial transcript, regarding a plain text describing of DeCSS.
    http://www.cs.cmu.edu/~dst/DeCSS/Gallery/touretzky-testimony.txt