Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Peter Toft wrote:
> Jeg vil vove den påstand at alle der er stillet
> op kan arbejde sammen og gøre det godt.

Bestyrelsen BØR vælges af medlemmerne med det
formål at fremme SSLUGs interesser.

Det er bestyrelsesmedlemmernes PLIGT at samarbejde.

Det er ikke vælgerens opgave at forsøge at
sammensætte en bestyrelse, der kan samarbejde.

Jeg har meget svært ved at tro at en person kan
være årsag til at en tidligere bestyrelse ikke har
kunne samarbejde. Der skal normalt mindst to personer
til at have et kommunikationsproblem. For mig indikere
det fundamentalt problem i den måde den tidligere
bestyrelse fungerede.

Vælges de samme personer ind i en ny bestyrelse
er det fundamentale problem så løst, eller er
symptomet blot fjernet?

Det er det spørgsmål jeg stiller mig selv, når
jeg læser ovenstående sætning, der for mig indikere
symptom behandling.

--
          Mvh. Carsten Svaneborg
       http://www.softwarepatenter.dk