Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Wed, 30 Apr 2003 13:40:38 +0200, Niels Elgaard Larsen wrote:

> Gitte>Dermed ikke sagt at jeg ikke kan
> Gitte> samarbejde med de andre opstillede - jeg har bare ikke prøvet det. Normalt
> Gitte> opfatter jeg mig selv som et meget åbent menneske der kan arbejde sammen
> Gitte> med alle. Jeg har i hvert fald prøvet det i mange forskellige
> sammenhænge.

Jeg kan se jeg ikke fik svaret på denne inden SSLUG-maskinen skulle
repareres :-)

> Det er muligt at du ikke har prøvet at samarbejde. Men du blev trods alt valgt
> sammen med Martin og Klavs ved sidste valg.

Niels jeg tror ikke du har læst ovenstående sætning helt. Der står "Dermed
ikke sagt at jeg ikke kan samarbejde med de andre opstillede - jeg har
bare ikke prøvet det".
Jeg har altså ikke sagt at jeg ikke kunne samarbejde ...

--
Gitte Wange
Email: sslug@sslug

When you say "I wrote a program that crashed Windows", people just stare at
you blankly and say "Hey, I got those with the system, *for free*".