Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

> Jeg er lidt bekymret for om du har valgt at stille op på baggrund af
> sslugs øjeblikkelige situation og ikke fordi du brænder for opgaverne.

Vås ;-)

> Jeg kan godt se at det på en eller anden måde måske er urimeligt at
> fremføre tvivlen men den er der og jeg håber du på en eller anden måde
> kan give mig et indblik i hvad der har ændret sig i dig inden de
> seneste 4-5 måneder, der gør at du vil tage kampen op igen.
>
> Nu har jeg jo set en anden beskrive dig som at du har 48 timer i
> døgnet. Det er jo et meget stort skudsmål at få, men er det også din
> egen opfattelse?

Kristian lyver - det er 53 :)

Jeg ville kunne nå en hel del andre ting som er Linux-relevante _uden_
for SSLUG, som jeg nok ikke når hvis jeg bliver valgt. Bla. roadshows
ala http://pto.linux.dk/foredrag/sam-data/ plus andre ting jeg tog ved
siden af de sidste par mdr. Jeg bliver revet fra mange spændende sider i
Linux/Open Sovs sammenhænge og keder mig ikke - men feltet af folk som
stiller op denne gang er så godt at jeg da håber meget at blive valgt.

Jeg tror ikke du skal være så bekymret endda.

--
Peter Toft <sslug@sslug>