Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Wed, 30 Apr 2003 21:29:43 +0200, Kristian Vilmann <sslug@sslug>
wrote:

>For min skyld må du gerne kalde det junta. Det generer mig ikke synderligt.
>
>Men jeg fornemmer at du gerne vil finde nogle sammensværgelser og brådne
>kar.
>Hvis ikke jeg med hvad jeg allerede har skrevet kan overbevise dig om at
>hverken jeg eller Peter (eller andre på fælles-opstillings listen for
>den sags skyld) så vidt jeg er orienteret ikke deltager i hemmelige
>sammensværgelser, så ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre det, og må bare
>nøjes med at konstatere at du nok ikke stemmer på mig. Tough luck!

Ok, Jeg tror bare vi skal blive enigen om at være uenige. Jeg har i
øvrigt ikke bestemt mig for ikke at stemme på dig. Jeg har valgt at
tage min endelige beslutning på lørdag.

>I øvrigt staver du mit efternavn forkert.

Undskylder mange gange. Jeg er en smule ordmobilbesværet og det
glipper med jævne mellemrum.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen