Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On 30 Apr 2003 20:00:35 +0200, Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

>jeg vil bare meget gerne se folk møde op!

Ok, det er efter min mening en meget klodset måde at fremføre det
ønske på. Men jeg kan da støtte dig 100% i ønsket. Jeg vil da gerne
her opfordre alle sslug medlemmer til at komme på søndage og deltage i
mødet.

>Jeg synes du er særdeles ubehøvlet her. Det må stå for din egen regning
>:-(((

Det er klart det står for min egen regning. Dit korte lakoniske svar
tydede bare på at du villle kortslutte diskutionen og nøjes med en
kort valgtale på mødet. Hvad skulle jeg ellers drage af konklusion på
det?

[snip]

Tak, nu begynder vi jo at komme til sagen kerne. Det beroliger mig da
lidt at du faktisk har et mål med dit kandidatur. Jeg er dog stadig
lidt usikker på dine begrundelser for opstillingen. Jeg synes jeg kan
huske at du, da du trak dig, begrunde det i at du var ved at være kørt
træt i for mange "skal lave opgaver" og for lidt tid til "kunne godt
tænke mig at lave opgaver"  samt store ændring på privat fronten.

Jeg er lidt bekymret for om du har valgt at stille op på baggrund af
sslugs øjeblikkelige situation og ikke fordi du brænder for opgaverne.
Jeg kan godt se at det på en eller anden måde måske er urimeligt at
fremføre tvivlen men den er der og jeg håber du på en eller anden måde
kan give mig et indblik i hvad der har ændret sig i dig inden de
seneste 4-5 måneder, der gør at du vil tage kampen op igen.

Nu har jeg jo set en anden beskrive dig som at du har 48 timer i
døgnet. Det er jo et meget stort skudsmål at få, men er det også din
egen opfattelse?

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen