Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Den Wed, 30 Apr 2003 21:32:45 +0200. skrev Kurt Frederiksen:

> Tre dage til valgdagen og intet program? :-)

I hvert fald ikke skrevet ned i et indlæg her på forenings-listen nej.
Hvis du spørger om jeg selv er klar over hvad jeg står for: Ja det er jeg.

> [...]
> listen. :-)
>
> På mig virkede listen lidt ligesom et ultimatum: "Vælg OS eller ..."
>
> Jeg er stadig lidt usikker på hvordan jeg skal opfatte listen, men det
> får jeg måske afklaret med tiden.
>
> [snip]

> Jeg kan ikke gennemskue om Peter selv er del af en magtkamp. Det er
> muligt at han bare er blevet centrum ved et tilfælde. Det skal altså
> ikke nødvendigvis opfattes som at Peter selv sidder og trækker i
> trådene. Hvis han er endt der uden egne skyld er det selvfølgelig synd
> for ham, men det ændre jo ikke mine forbehold.

Jeg tror altså du tillægger folk lidt for store motiver her ....
Jeg opfatter i hvert fald ikke Peter som centrum for noget - men nej du
har dine forbehold (og det skal du da have lov til).

> [snip]

> Hæ, jeg kan godt se du er endt i et punkt 22 problem. :-)

Jupsen :-)
Jeg håbede nu på at du kunne indse at der ikke var den store konspiration
bag den samlede opstilling ?

> [snip]

> Du skal da under alle omstændigheder have tak. Jeg har da fået et
> bedre indblik i hvem du er og hvad du står for. Det var jo det jeg
> efterlyste.

Og jeg er begyndt at nedfælde mit "valgprogram" så jeg kan imødese de
medlemmer der ikke kan komme på søndag. Så vil jeg håbe det kan kaste lidt
lys over sagerne.

/Gitte