Anbefaling af kandidater

Kære medlemmer

Som I så genopstillede jeg ikke op til valget i SSLUG´s bestyrelse.

Til de personer der ellers ville have stemt på mig har jeg følgende
anbefaling:

Gør som jeg og stem på følgende kandidater:

Martin Wahlen
Frank Damgaard og
Klavs Klavsen

Jeg har tillid til at disse personer er gode til at samarbejde med andre
og har vilje og evner til at føre foreningens arbejde videre på en
redelig og demokratisk måde samt at de vil følge de retningslinier som
medlemmerne har besluttet at foreningen skal arbejde efter.

Videre håber jeg på at man i SSLUG finder frem til fornuftige
arbejdsmåder og at man får indført en bedre og mere værdig "omgangstone"
på foreningens lister.

Med venlig hilsen

Anne Østergaard