Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Wed, 30 Apr 2003 11:36:42 +0200, "Gitte Wange" <sslug@sslug>
wrote:

>Jeg mener ikke at alle burde kende mig. Men jeg er endnu ikke kommet så
>langt så jeg ligefrem har forfattet et "valgprogram".

Tre dage til valgdagen og intet program? :-)

[SNIP]

>Det er hvad alle dem der stillede op på listen mener. Hvad er der galt i
>det ?

Nu var det jo ikke lige citatet det drejede sig om, men holdningen bag
listen. :-)

På mig virkede listen lidt ligesom et ultimatum: "Vælg OS eller ..."

Jeg er stadig lidt usikker på hvordan jeg skal opfatte listen, men det
får jeg måske afklaret med tiden.

[snip]

>Jeg kan ikke helt genkende de ord du sætter på Peter her. Det er min
>erfaring at Peter helst undgår magtkampe. SSLUG er ikke en forening hvor
>man skal være medlem af bestyrelsen hvis det er magt man ønsker.

Jeg kan ikke gennemskue om Peter selv er del af en magtkamp. Det er
muligt at han bare er blevet centrum ved et tilfælde. Det skal altså
ikke nødvendigvis opfattes som at Peter selv sidder og trækker i
trådene. Hvis han er endt der uden egne skyld er det selvfølgelig synd
for ham, men det ændre jo ikke mine forbehold.

[snip]

>Havde jeg annonceret mit kandidatur alene var der sikkert nogle andre der
>ville stille spørgsmålstegn ved det, og så måtte jeg sidde og uddybe hvem
>jeg overhovedet _kan_ samarbejde med. Ved at annoncere mit kandidatur
>sammen med andre burde der ikke kunne sættes nogle spørgsmålstegn ved mine
>samarbejdsevner ...

Hæ, jeg kan godt se du er endt i et punkt 22 problem. :-)

[snip]

>Det er ikke fordi jeg ikke ønsker at oplyse om hvordan jeg gerne vil
>arbejde i den kommende bestyrelse. Jeg er bare ikke kommet dertil endnu.
>Måske er det jeg har skrevet her ikke engang uddybende nok.

Du skal da under alle omstændigheder have tak. Jeg har da fået et
bedre indblik i hvem du er og hvad du står for. Det var jo det jeg
efterlyste.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiken