Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Kurt Frederiksen wrote:
On Tue, 29 Apr 2003 23:41:10 +0200, Erik Josefsson
<sslug@sslug> wrote:

Det hved jag ikke hvad jag skal svare på. Jag tror Peter ville samle
mennesker som önskede nyt liv i sslug. En slags informell liste ja, men
en junta... nej.

Humm, nu har jeg læste et indlæg fra Kristian Villman, som er skrevet
efter dit, der antyder at det er lidt mere fast samarbejde en en
uformel liste. Personligt mener jeg stadig ordet junta er det mest
dækkende, men det er jo i sidste ende et spørgsmål om opfattelsen af
ordet.

For min skyld må du gerne kalde det junta. Det generer mig ikke synderligt.

Men jeg fornemmer at du gerne vil finde nogle sammensværgelser og brådne kar.
Hvis ikke jeg med hvad jeg allerede har skrevet kan overbevise dig om at hverken jeg eller Peter (eller andre på fælles-opstillings listen for den sags skyld) så vidt jeg er orienteret ikke deltager i hemmelige sammensværgelser, så ved jeg ikke hvordan jeg skal gøre det, og må bare nøjes med at konstatere at du nok ikke stemmer på mig. Tough luck!

I øvrigt staver du mit efternavn forkert.

/kristian