Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Wed, 30 Apr 2003 10:57:21 +0200, Frank Damgaard
<sslug@sslug> wrote:

>ok:
>
>Jeg stiller op for at tilføje "nyt" til SSLUG's bestyrelse.
>Jeg har erfaring fra andre bestyrelser , både computer-relateret
>og ikke-computer relateret.

<Klip en helt masse guf>

Mange, mange tak. Det er den bedste svar skrivelse jeg endnu har læst.
Det er rart at du også har fundet tid til at inddrage spørgsmål
stillede af andre i besvarelsen.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiken