Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On 30 Apr 2003 00:27:56 +0200, Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

>Mød hellere op på mødet, så vil jeg gerne kommentere nogle af dine
>tanker.

Tja, hvis ikke du synes det er værd at uddybe dine holdninger og
motiver på listen er det selvfølgelig dit valg.

Personligt har jeg den holdning at i en forening hvor så stor del af
aktiviteterne foregår på lister er det rimeligt at dem der stiller op
til bestyrelsen selvfølgelig fører valkampen her.

Dem der afgiver fuldmagt skal jo også have taget stilling inden mødet
afholdes så hvad er det lige de ikke må få at vide om dit kandidatur?

Hvad forestiller du dig sker på mødet? Hver kandidat får 1/2 time til
at redegøre for sine holdinger og så et kvarter til spørgsmål per
kandidat? Det giver ca. 9 timers møde + det uden om. Skal vi sige ca
12 timers møde?

Nej vel. Jeg kan kun se få grunde til din holding. Den ene er at du
ikke har tænkt dig om og det har jeg sandt at sige svært ved at tro.
Den anden er at du ikke ønsker debat, det kan jeg til nød overbevises
om. Den tredje grund jeg kan se er at du kun ønsker stemmekvæg til
mødet.

Uanset hvad grunden er så er listerne foreningens primære
kommunikations middel og det bør derfor også bruges til debatten om
hvilke holdninger kandidater til den kommende bestyrelse har om
foreningens fremtidige virke.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiken