Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

In <sslug@sslug> Peter Toft <sslug@sslug> writes:

>Vås ;-)

>Bare rolig - jeg er 100% fit for fight, men kommer til at prioritere
>lidt anderledes end hvad jeg har gjort hidtil.

Nu er der jo heller ikke nogen naturlov der siger, at Peter partout
skal være formand for SSLUG. Han kan jo sagtens være menigt
bestyrelsesmedlem.

(Og jeg skal nok aflevere mine øvrigt kommentarer til Kurt's spørgsmål
senere i dag).

Henrik
--
Henrik Storner <sslug@sslug>