Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

Kurt Frederiksen wrote:

> ........ Vi må jo med beklagelse konstatere at
det er set for ikke så lang tid siden, at nogle betingede sin
deltagelse i bestyrelsesarbejdet på grundlag af hvem der ellers var
valgt ind i bestyrelsen.

Og det blev der vist også slået hårdt ned på. Og det blev vist også taget til efterretning.

Jeg har ingen problemer med at der er andre holdninger og meninger i bestyrelsen. Men jeg vil have dem frem.
Skjute dagsordner og lad stormen falde og den slags er ikke mig.

Og vi har så lært at vi må insistere på at bruge afstemning ved uenigheder. Længere er den ikke. Jeg glemmer det i hvert fald ikke.

Er 8 ikke netop antallet der skal vælges? Det
ligner en tanke.

Og?
Vi arbejder godt sammen. Synes vi selv i hvert fald. Vi får noget fra hånden. Det vi vise sig om vi alle eller bare nogen af os kan overbevise resten af forsamlingen.

Vi har ikke talt om eller aftalt at vi netop skulle være otte, men hvis vi havde, hvad ville problemet så være?

Jeg har ikke været ude at samle stemmer ind til på søndag. Jeg aner ikke hvem der kommer ud over de sædvanlige.
Måske burde jeg gøre det, men jeg når det nok ikke.

/kristian