Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Tue, 29 Apr 2003 23:23:21 +0200
Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

> Nu skal vi altså til det igen. Hvem stiller op og på hvilket grundlag?
>
> Da det kniber lidt med valgoplægene har jeg valgt at sende min egen
> version ud  her.

Tak!

> [...]
> mener at alle burde kende dem. Dette er alene udtryk for mine
> personlige holdninger og opfattelser. Såfremt disse ikke er i
> overensstemmelse med virkeligheden ser jeg da meget gerne at de
> enkelte opstillede fremlægger deres opfattelse.
>
> Erik Josefsson:
> ----------
> Erik har så vidt jeg kan se undgået de værste person angreb i det
> forløbne ½ år. Det der bekymre mig mest er hans deltagelse i 2002
> bestyrelsen med Peter Toft. Samtidig bekymre det mig lidt at hans
> nominering kommer på en samlet liste. Er det en junta der ønsker valg

Det hved jag ikke hvad jag skal svare på. Jag tror Peter ville samle
mennesker som önskede nyt liv i sslug. En slags informell liste ja, men
en junta... nej.

> Vil en stemme på Erik Josefsson være en stemme på en bestyrelse der
> bare vil tilbage til det gamle?

Ja, jag vil fortsette där arbejdet med at få en tydlig it-politik blev
avbrutet. Hvad skal ind, hvad skal ud? Hvorfor? Det vil jag snakke
sammen om. Personlig forsöger jag nu hjelpe med det jag kan til den
store konferensen i Bryssel 7-8 maj. Det ser ikke bedre ud än at jag
tar min bass med mig ;-)

http://swpat.ffii.org/events/2003/europarl/05/
http://wiki.ael.be/index.php/ManifAgainstSoftwarePatents
http://www.greens-efa.org/en/agenda/detail.php?id=998

Alle sslugere som kan hober jag og tar til Bruxelles!

//Erik