Re: [FORENING] Hvor bliver "valgtalerne" af?

On Tue, 29 Apr 2003 23:23:21 +0200
Kurt Frederiksen <sslug@sslug> wrote:

[land smøre jeg ikke kan overskue at klippe i).

Jeg synes at du nævner det med at du er bange for folk som "vil tilbage
til det gamle" nu må du undskylde men jeg forstår dig ikke. Jeg har
under Peter Tofts ledelse set SSLUG som en god og velfungerende
forening, hvor både det tekniske med hyggemøder og det it-politiske gik
godt godt hånd i hånd. Denne tilstand ønsker jeg da frem for alt at
vende tilbage til, jeg synes lidt at du siger "vi skal fremaf" og derved
smider en masse gode erfaringer i havet - det mener jeg kan vil være et
tilbage skridt for SSLUG. For mig at se er det i Peters år i bestyrelsen
lykkedes ham at holde SSLUG samlet samtidig med at foreningen har været
i konstant fremgang på mange fronter. Peter samlede en lille
usammenhængene klump op da han gik ind i styrelsen og har efterladt en
god og solid mursten. Din ide med at de gamle dage ikke kan vende
tilbage tror jeg ikke på, SSLUG er ikke et politisk parti, hvor man hele
tiden er nød til at tænke i fornyelser og at holde på vælgerne. SSLUG er
en forening - som ganske vist ønsker at udbrede kendskabet til linux,
men det går jo ikke ud på at styrelsen skal kunne tvinge det ned over
hovedt på folk! Du har ret i at Peter meldte ud at hans arrangagement i
SSLUG ville falde lidt, dog tror jeg ikke at den tidligere udmelding vil
påvirke hans fremtidige arbejde hvis han bliver valgt. Jeg tror på at
hvis Peter tager et valg fører han det også ud i livet. Hvad angår det
med at 6 personer stiller op i samme mail, så finder jeg det kun
naturligt at folk snakker sammen, også uden for mailinglisterne. Jeg
tror ikke at der er tale om en sammensværgelse som du mener, mere at en
gruppe folk har snakket sammen også valgt at de ville stille op, og
hvorfor så belaste listen med mange mails :). Jeg tror på ingen måder at
de forventer at blive valgt til bestyrelsen sammen. Jeg tror ikke på
dine ideer om at der skal helt nye kræfter til, kontinutet er godt i en
bestyrelse, der er flere af dem du udstiller som sammensværgne som let
kunne få min stemme, men sådan er vi jo så forskellige.

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver