Re: [FORENING] Jeg opstiller til bestyrelsen

Peter Toft wrote:
On man, 2003-04-28 at 21:50, Ole Vilmann wrote:

Jeg har dog et stort problem, som er at jeg ikke kan komme på søndag.
Jeg håber derfor at en af jer gamle vil lægge et godt ord ind for mig
og evt. præsentere mig !

Jeg vil gerne.

Tak for det Peter. Det er jeg glad for.

Det er noget af en opstillingsliste. Jeg er glad for at mange af de
opstillede er nogle jeg ville have lyst til stemme på !