Re: [FORENING] Jeg opstiller til bestyrelsen

Lige til orientering, så sendte Ole sin kandidatur til SSLUG's
bestyrelses-liste i tide til valget den 4/5 (hans mail ankom hos mig
kl. 11:50 søndag). Jeg har opfordret Ole til at meddele sin
kandidatur også her på sslug-forening, hvilket han så nu har
gjort.

Henrik

--
Henrik Storner <sslug@sslug>