Jeg opstiller til bestyrelsen

Hej SSLUG'er,
Jeg stiller op til bestyrelsen ! Jeg har, som nogle nok kan huske,
siddet i bestyrelsen en 2-3 år og været suppleant et par år.

Det jeg håber at kunne bidrage med er, at støtte med at få holdt
dampen oppe på de ting jeg mener er vigtige for SSLUG:
 - at dele den interesse vi har for Linux (som hobby eller som
   professionel),
 - at holde fokus på det tekniske og
 - at være med til at holde gang i vores projekter (opensource delen)

Jeg har dog et stort problem, som er at jeg ikke kan komme på søndag.
Jeg håber derfor at en af jer gamle vil lægge et godt ord ind for mig
og evt. præsentere mig !

Ole Vilmann