Re: [FORENING] Frågor till de somställer upp i valet

On Wed, 16 Apr 2003 11:29:32 +0200 (MEST)
Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote:

> Kan du sammarbeta med andra i en styrelse?

Sagtens. Det gik fint i den periode jeg var med i den tidligere 2003
bestyrelse :)

> Vilken roll syns du att bestyrelsen skall ha i SSLUG?

Se vedtægterne.

> Skall man delegera arbetet i it-politik till en talesperson?

Det mener jeg sagtens man kan. Præcist hvilke præmisser dette skulle
foregå på må være op til en nærmere diskussion om emnet - som jeg har
forsøgt at starte et par gange - uden den store interesse.

jvf.:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2002_12/msg00270.html
http://www.sslug.dk/emailarkiv/itpolitik/2003_01/msg00082.html

> Om det uppstår en konflikt i bestyrelsen, hur skall man hantera den?

Kommunikation imellem parterne og hvis en enighed ikke bliver nået -
afstemning (læs: vha. demokrati).

> Om det uppstår en konflikt mellan vissa medlemmar och bestyrelsen, hur
> skall man hantera den?

Se punktet ovenfor - og en evt. afstemning kunne omhandle eksklusion (I
meget alvorlige sager IMHO).

--
Regards,
Klavs Klavsen, GSEC

Open Source Server, Security and Network Consulting
sslug@sslug - http://www.EnableIT.dk
Phone: +45 3284 4372 Mobile: +45 2342 4372
PGP: 7E063C62/2873 188C 968E 600D D8F8  B8DA 3D3A 0B79 7E06 3C62

"Open Source Software - Sometimes you get more than you paid for."