Re: [FORENING] Opstiller

Henrik Christian Grove <sslug@sslug> writes:

> Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> Jeg har dem også (de ikke-centrale dog måske ikke i nyeste
> version). Frank har vist også lagt dem på nettet engang.
>
> Det centrale program (det der opgør valget) ligger på:
>   http://www.sslug.dk/~grove/valg_0.96.pl
> Der er nogle kommentarer der fortæller noget om hvordan programmet
> virker (specielt kan jeg godt lide kommentarerne i linie 237-240).
>
> Jeg har ikke helt så godt styr på Franks indtastningssystem, så for at
> være sikker på at finde det hele, skal jeg lige bruge lidt mere tid.

Jeg fandt også noget dokumentation jeg ikke kunne huske jeg havde
skrevet, og noget dokumentation Frank har skrevet. Jeg har samlet de
nyeste udgaver af alt hvad jeg kunne finde og lagt ud som:
  http://www.sslug.dk/~grove/aarsmoede-pakke.tar.gz
Bemærk at uddataformatet fra version 0.96 er ændret lidt i forhold til
det beskrivelsen i dokumentationen (valg.tex). Der er tale om at der er
tilføjet et felt der fortæller om fkandidaterne er valgt som
bestyrelsesmedlem, suppleant eller ikke valgt.

.Henrik

--
Registreret Linux bruger nummer 61622
Registrer dig selv på http://counter.li.org/