Re: [FORENING] valgtilforordnet og på valg

On tor, 2003-04-17 at 23:12, Andreas Bach Aaen wrote:

> Det er så i orden. Jeg har dog på trods af alle personstridighederne i
> SSLUG på det seneste tillid til at ingen af de aktive SSLUGere kunne
> drømme om at snyde med et valg. Det ubehagelige vil kun komme ind i

Dette kunne jeg heller ikke forestille mig.

> billedet hvis den valgtilforodnede kommer til at lave en menneskelig
> fejl.

Ja og det ville være drøn-ærgeligt og synd.

> Vil vil så gerne være korrekte og gøre tingene på den rigtige måde i
> SSLUG med hensyn til at være en rigtig forening, men vi er muligvis
> også blevet for store til at være pragmatiske.

Vi er i en heldig situation at de som er i valggruppen nyder
stor tillid, så mit ærinde er rent principielt.

Hvad synes I andre?

"Creativity and innovation always build on the past".
-- Lawrence Lessig