Re: [FORENING] Opstiller

On Thu, Apr 17, 2003 at 21:29:59 +0200, Peter Toft wrote:

> Jeg synes rent principielt at dem som er på valg
> * ikke skal lave stemmesedler
> * ikke udleverer stemmesedler

Nu er denne del ikke så kritisk.
Stemmesedlerne  skal jo blot have de samme navne som kandidatlisten,
men ellers kan vi da også bede folk selv at opskrive
kandidaterne på en lap papir (det gjorde vi i starten).

Derudover er sedlerne nummererede så antal skal stemme med
udleverede og antal stemmeberettigede.
Stemmetællerne kan så passende også sørge for udlevering af stemmesedler.

> * ikke optæller stemmer
> * ikke udregner resultat
> * ikke deltager i annoncering af valgresultat.

Som sagt det gør de valgte stemmetællere som vælges på mødet, som vi
plejer. Det er der ikke noget nyt i.

PS.
Hvis  Henrik Christian Grove kommer til medlemsmødet (og ikke stiller
op til bestyrelse) så kan han måske overtales til at være
en af stemmetællere. Han har nemlig også lavet store dele af
valgtælleprogrammet.

--
mvh Frank Damgaard  |