Re: [FORENING] Opstiller

Torsdag den 17. april 2003 21:29 skrev Peter Toft:

> Jeg synes rent principielt at dem som er på valg
> * ikke skal lave stemmesedler
> * ikke udleverer stemmesedler
ok.

> * ikke optæller stemmer
> * ikke udregner resultat
SSLUGs regler vil således være hårdere end ved et dansk
folketingsvalg!
De fleste valgforordnere er med i politiske foreninger, og man
forventer således at de sætter demokratiet højt og desuden holder øje
med hinanden.

> * ikke deltager i annoncering af valgresultat.
Tja.

Det er vel kun dronningen, der ikke har stemmret for det vil vel ikke
give megen mening når hun nu (formelt) skal godkende alle af
folketinget vedtagne love.

Mvh