Re: [FORENING] Opstiller

On tor, 2003-04-17 at 16:29, Frank Damgaard wrote:

> Det er vel et standard dagsordenpunkt at der skal vælges stemmetællere ?
> Valggruppen behøver ikke at være stemmetæller.
> Jeg mener ikke at nogen fra valggrupen var stemmetællere
> ved sidste møde, så det er ikke nødvendigt.
>
> Vi skal blot have fundet og valgt nogen på mødet til at lave det praktiske
> med indtastning af resultater i en browser på et par laptops.
> (jeg medtager min med programmet+apache installeret samt crossover-kabel
>  til en anden laptop hvis nogen har en ekstra med)
>
> Vi kan også lave optælling med tavle+kridt i fuld offentlighed hvis
> nogen syntes det er nødvendigt.

Jeg synes rent principielt at dem som er på valg
* ikke skal lave stemmesedler
* ikke udleverer stemmesedler
* ikke optæller stemmer
* ikke udregner resultat
* ikke deltager i annoncering af valgresultat.

Jeg har i øvrigt kun positivt at bemærke om Franks håndtering af valg
sammen med resten af valggruppen.

MVH

I do not support software patents http://www.freepatents.org