Re: [FORENING] Opstiller

On Thu, Apr 17, 2003 at 16:09:41 +0200, Peter Makholm wrote:

> Hele pointen er vel at du ikke skal til at tælle stemmer op til et
> valg (af betydning) du selv stiller op til=

Det er vel et standard dagsordenpunkt at der skal vælges stemmetællere ?
Valggruppen behøver ikke at være stemmetæller.
Jeg mener ikke at nogen fra valggrupen var stemmetællere
ved sidste møde, så det er ikke nødvendigt.

Vi skal blot have fundet og valgt nogen på mødet til at lave det praktiske
med indtastning af resultater i en browser på et par laptops.
(jeg medtager min med programmet+apache installeret samt crossover-kabel
 til en anden laptop hvis nogen har en ekstra med)

Vi kan også lave optælling med tavle+kridt i fuld offentlighed hvis
nogen syntes det er nødvendigt.

--
mvh Frank Damgaard  |