Re: [FORENING] Frågor till de som ställer upp i valet

On Wed, Apr 16, 2003 at 07:05:32PM +0200, Peter Makholm wrote:

> Jeg mener at det er en ganske god formulering. Vi undgår unødvendige
> flames på et hypotetisk grundlag uden at folk nærmest binder sig til
> noget som de ikke har sagt.

Det er ikke nødvendigt at flame nogen. Det som jeg vil frem til er,
folk stiller kun op til bestyrelsen hvis de vil samarbejde med alle.
Nogle gange møder man nogle personer som man bare ikke kan sammen
med, men det bliver man alligevel tvunget til. Så må man bare bide
i det sure æble og tage sig sammen og gøre det man er valgt til.

> Og det undgår også at tildele andre folk motiver som de ikke
> nødvenigvis har. Jeg synes at det ville være underligt hvis folk
> skulle tage stilling til om de kunne sidde i bestyrelse med mig før
> jeg selv havde besluttet om jeg ville stille op.

Det jeg vil have folk til at tage stilling til er om de ønsker at
påtage sig hvervet som bestyrelsesmedlem i sslug, med alt hvad det
indebærer.

> Det er en analogi som du åbenbart ikke har fattet pointen med.

Så kan du måske forklare den, du som er åh så klog ?

JonB