Re: [FORENING] Frågor till de somställer upp i valet

Jon Bendtsen <sslug@sslug> writes:

> Fordi folk ikke bare svarede "ja". Flere tilføjede "dem der hidtil
> er stillet op". Derfor synes jeg ikke at jeg har fået et fyldest
> gørende svar for hvad de vil gøre hvis andre personer stiller op.

Jeg mener at det er en ganske god formulering. Vi undgår unødvendige
flames på et hypotetisk grundlag uden at folk nærmest binder sig til
noget som de ikke har sagt.

Og det undgår også at tildele andre folk motiver som de ikke
nødvenigvis har. Jeg synes at det ville være underligt hvis folk
skulle tage stilling til om de kunne sidde i bestyrelse med mig før
jeg selv havde besluttet om jeg ville stille op.

> Det er noget helt andet, og har intet med sslug at gøre.

Det er en analogi som du åbenbart ikke har fattet pointen med.

--
 Peter Makholm     |         Perhaps that late-night surfing is not such a
 sslug@sslug |           waste of time after all: it is just the web