Re: [FORENING] Frågor till de som ställer upp i valet

On Wed, Apr 16, 2003 at 06:13:26PM +0200, Erik Josefsson wrote:

> Hvorfor?

Fordi folk ikke bare svarede "ja". Flere tilføjede "dem der hidtil
er stillet op". Derfor synes jeg ikke at jeg har fået et fyldest
gørende svar for hvad de vil gøre hvis andre personer stiller op.
Det er jo ikke sådan at opstilling til bestyrelsen er lukket.

> Det påminner mig lidt om nogen der spörgte Vaclav Havel hvis han var
> nervös för återföreningen av Tyskland. Han svarade at han ikke var
> nervös för ett demokratiskt Tyskland. Hvorfor skulle han vare det?

Det er noget helt andet, og har intet med sslug at gøre.

JonB