Re: [FORENING] Frågor till de somställer upp i valet

On Wed, 16 Apr 2003 17:59:09 +0200
Jon Bendtsen <sslug@sslug> wrote:

> Nu har jeg set flere der svarer lige som du gør, og det
> gør mig lidt nervøs.

Hvorfor?

Det påminner mig lidt om nogen der spörgte Vaclav Havel hvis han var
nervös för återföreningen av Tyskland. Han svarade at han ikke var
nervös för ett demokratiskt Tyskland. Hvorfor skulle han vare det?

//Erik