Re: [FORENING] Frågor till de som ställer upp i valet

On Wed, Apr 16, 2003 at 03:24:24PM +0200, Gitte Wange wrote:

> Ja - i hvert fald dem der er opstillet indtil nu.

Nu har jeg set flere der svarer lige som du gør, og det
gør mig lidt nervøs. Derfor har jeg lige nogle tillægs
spørgsmål, ikke kun til dig, men til alle andre som måtte
stille op til bestyrelsen, eller som allerede har gjort det.

Spørgsmålene lyder:	Hvad gør du hvis...
en person du ikke mener du kan samarbejde med stiller op til bestyrelsen?
en person du _VED_ du ikke kan samarbejde med stiller op til bestyrelsen?

en person du ikke mener du kan samarbejde med bliver valgt til bestyrelsen?
en person du _VED_ du ikke kan samarbejde med bliver valgt til bestyrelsen?

Hvad nu hvis der er tale om flere end en person, påvirker det dine
svar på nogen måde ?
Hvad nu hvis der er tale om 7 andre du ikke kan samarbejde med?

Bliver du siddende indtil det ordinære medlemsmøde i november?

JonB