Re: [FORENING] Frågor till de som ställer upp i valet

Martin Wahlén skrev:

> Kan du sammarbeta med andra i en styrelse?

Det vil jeg mene.  Helt specifikt kan jeg absolut godt
samarbejde med de syv andre der hidtil har stillet op.

> Vilken roll syns du att bestyrelsen skall ha i SSLUG?

Bestyrelsens praktiske rolle er at fungere som SSLUG's
formelle eksterne kontaktflade.  Men derudover er det
vigtigt at bestyrelsen hjælper til når der er medlemmer der
vil starte nye aktiviteter i foreningen og sørger for at vi
i fællesskab udvikler SSLUG som en forening alle skånske og
sjællandske linux-brugere kan være glade for. - Og så skal
den selvfølgelig være med til at vi alle har det sjovt i
SSLUG.

> Skall man delegera arbetet i it-politik till en
> talesperson?

Det kan godt tænkes.  Det vigtigste er for mig at arbejdet
sker på en måde der hænger sammen med SSLUG's formål og med
de måder vi i øvrigt arbejder på i SSLUG.

> Om det uppstår en konflikt i bestyrelsen, hur skall man
> hantera den?

Kommunikere!  (sekundært stemme om sagen)

> Om det uppstår en konflikt mellan vissa medlemmar och
> bestyrelsen, hur skall man hantera den?

Kommunikere!  (sekundært give medlemmerne en mulighed for at
afgøre sagen med en foreningsmødebeslutning)

Jacob

PS: Hvis det ser ud som om jeg har skrevet af fra Kristians,
    Peters eller Patriks svar, så er det sikkert fordi jeg
    er enig med dem.  Men hvis det ikke ser sådan ud, er det
    ikke nødvendigvis fordi jeg er uenig med dem.  :)
--
Bruger du Linux? Er du skrevet i mandtal? "Linux Counter":
                     http://counter.li.org/enter-person.html