Re: [FORENING] Lokaler

On Fri, Apr 11, 2003 at 06:05:37 +0200, Martin Wahlén wrote:

> Ja, jag tror nog att det är bäst. Vad är er tidsuppfattning på hur lång
> tid mötet kommer att ta. Personligen tänkte jag något som:
>
> 1) Formalia (1 timme)

Det burde forhåbentlig ikke tage så lang tid.

> 2) Valdebatt (2 timmar)

tja, det er vist lang længere tid en vi plejer at have
til de ordinære årsmøder, så det er  måske godt at der denne
gang er afsat længere tid til valgdebatten.
Til de ordinære årsmøder er der jo en del andre punkter som tager
meget tid (diverse beretninger ....), og så går det gerne
lidt ud over valgdebat og kandidatpræsentation.

> 3) Val (15 minuter)

Regn 15 min for indsamling af valgsedler samt også 15-30 minutter
for optælling (forudsat vi har 2 laptop til indtastning som sidst).

--
mvh Frank Damgaard  |