Re: [FORENING] Lokaler

"Martin Wahlén" <sslug@sslug> wrote in message
news:sslug@sslug
> Hejsan, jag har kollat med Hanne på DKUUG om vi kunde låna M4 till den
> 28/4, 3/4 eller 4/4. Svaret är att det går bra den 28/4 och 4/4.
>
> Vilken dag tror ni är bäst av 28/4 och 4/4 eller har ni andra lokaler att
> föreslå?

Den 28/4 lyder bedst (jeg fylder 30 d 2/5 og skal holde lidt fest i
Weekenden så....)

Skal mødet for øvrigt ikke holdes i Sverige(eller rettere Skåne)? har vi
ikke tradition for at skiftes i de forskellige lande?

På den anden side sikrer vi jo nok størst fremmøde ved at holde det i DK, da
der alt andet lige er flere medlemmer i DK - er det argumentationen?

Søren